Spoločnosť Esko, globálny poskytovateľ integrovaného hardvéru a softvéru pre obalový a etiketový priemysel, oznámila vymenovanie Michaela Ollitervo-Murphyho za vrchného riaditeľa zákazníckeho úspechu pre oblasť EMEA.
S viac ako 25-ročnými skúsenosťami v obchodnej stratégii a vývoji zákazníckych skúseností v softvérovom, finančnom a telekomunikačnom priemysle bude mať Michael celkovú zodpovednosť za organizáciu softvérových služieb dodávateľov obalov pre EMEA. Medzi jeho úlohy patrí správa nasadenia softvéru, školenia, vzdialená podpora, elektronická podpora, služby riešení a operácie úspešného zákazníka.
Eddy Fadel, viceprezident spoločnosti Esko EMEA, k tomu uviedol: „Našou stratégiou v spoločnosti Esko je zabezpečiť, aby bol zákazník stredobodom všetkého, čo robíme. Michael prináša do našej organizácie mimoriadne zručnosti, aby zabezpečil, že vždy maximalizujeme príležitosti našich zákazníkov na digitalizáciu, automatizáciu a pripojenie na dosiahnutie obchodného úspechu.“
„Jeho étos je v súlade s naším v tom, že úspech zákazníka je krížovou zodpovednosťou. Jeho vymenovaním sa snažíme vytvoriť plynulý prístup v celom našom podnikaní, podporovaný kultúrou, čo znamená, že naše tímy si môžu kedykoľvek zachovať mentalitu zameranú na zákazníka. Nová Michaelova rola mu umožní pracovať vo všetkých kontaktných bodoch v našej spoločnosti, aby spochybnil konvencie a určil nové úrovne zapojenia zákazníkov a skúseností umožňujúcich obchodný rast. Je dôležité, že svojim doterajším zamestnávateľom priniesol hmatateľné výsledky v oblasti konverzie predaja a lojality a udržania zákazníkov, z ktorých sa skutočne tešíme. “
K svojmu vymenovaniu Michael uviedol: „Verím, že kritickým faktorom úspechu pri dosahovaní úspechu zákazníka je vždy to, aby boli ľudia vždy na prvom mieste – obaja, naši kolegovia aj zákazníci. Je zrejmé, že šťastní a motivovaní ľudia poskytujú lepšie služby, čo vedie k spokojným zákazníkom a nakoniec k obchodnému rastu. V spoločnosti Esko máme niekoľko vynikajúcich riešení v oblasti produktov a služieb a som rád, že som v čele procesov, pri poskytovaní novej úrovne zákazníckej skúsenosti a úspechu pre všetkých. “